søndag 22. juni 2008

Hoppende gal

Jeg hadde vært i pokerlag hos Espen og madammen i Enerhaugen studenthus, og skulle ta siste 20-bussen hjem til Torshov. Vi var kommet til Københavngata da en eldre mann prøvde å komme seg ut bakdøra, uten hell. "Faen, faen, faen, faen, faen!!" roper han og humper mot utgangsdøra i midten. Døra går igjen. "FAEN, FAEN, faen, faen!!!" skriker han. Han får hjelp til å åpne den, og omsider hopper han (bokstavelig talt) av bussen. Like før døra går igjen smeller det fra gamlefar: "Jeg skolle ha bo i Hamborg, ikke detta jævla taterhåle' Oslo!" Jeg veit ikke hva slags motivasjon han hadde for å si det han sa, men jeg er ganske sikker på at romanifolket ikke hadde noe med at han ikke kom seg av bussen å gjøre...

Det gikk forøvrig dårlig med pokeren. Det var bare Thomas som gjorde det dårligere enn meg, og han satt og knaska paracet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ikke paraceten sin skyld, altså, jeg suger like mye i poker på en hvilken som helst dag.

Off topic: Hvorfor blogspot, mann? Jeje. Fjern CAPTCHAen, da, i alle fall.

ÆLN sa...

Ja, ja, jeg er ny i gamet da. Ting kommer på plass litt etter hvert.